41 נרצחו ועשרות נפצעו במתקפת טרור בטורקיה

עד עתה, לא ברור עדיין מי עומד מאחורי הפיגוע, אך לדברי מומחים, ועל פי ממצאים ראשוניים בשטח, ארגון המדינה האיסלאמית – דאעש הוא זה שעומד מאחורי המתקפה האכזרית אמש
שלמה ריזל No Comments on 41 נרצחו ועשרות נפצעו במתקפת טרור בטורקיה

41 בני אדם נרצחו ו-147 נפצעו אמש במתקפת הטרור בנמל התעופה הבינלאומי 'אטאטורק' באיסטנבול שבטורקיה • שלושה מחבלים מתאבדים פוצצו עצמם בטרמינל בשדה התעופה • אין ישראלים בין הנפגעים

עד עתה, לא ברור עדיין מי עומד מאחורי הפיגוע, אך לדברי מומחים, ועל פי ממצאים ראשוניים בשטח, ארגון המדינה האיסלאמית – דאעש הוא זה שעומד מאחורי המתקפה האכזרית אמש
21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

41 בני אדם נרצחו ו-147 נפצעו אמש (שלישי) במתקפת הטרור בנמל התעופה הבינלאומי 'אטאטורק' באיסטנבול שבטורקיה.

האירוע הקשה החל לאחר ששלושה מחבלים מתאבדים פוצצו עצמם בטרמינל בשדה התעופה, כשקודם לכן הם פתחו באש חיה מרובי קלצ'ניקוב לכל עבר. בחסדי שמים, אין ישראלים בין הנפגעים, וכי נוצר קשר עם אחרון הישראלים שהוגדר כמנותק קשר.

לדברי הקונסול באיסטנבול אין ישראלים ברשימות הפצועים שנבדקו מול הרשויות הטורקיים ועל פי גורם רשמי בטורקיה – רוב רובם המוחץ של הנפגעים הם אזרחי טורקיה, יחד עם כמה אזרחים זרים.

עד עתה, לא ברור עדיין מי עומד מאחורי הפיגוע, אך לדברי מומחים, ועל פי ממצאים ראשוניים בשטח, ארגון המדינה האיסלאמית – דאעש הוא זה שעומד מאחורי המתקפה האכזרית אמש.

בעקבות הפיגוע, נמל התעופה נסגר לנחיתות והמראות במשך שעות רבות, למעט מטוסים בודדים שהיו באוויר בעת הפיגוע והורשו בכל זאת לנחות במקום.

נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן, ערך הלילה פגישה דחופה עם רמטכ"ל טורקיה ועם ראש הממשלה ואמר כי "ברור שהמתקפה הזו לא בוצע כדי להשיג משהו מלבד ליצור תעמולה נגד טורקיה באמצעות דם וכאב של אנשים חפים מפשע".

ראש הממשלה הטורקי בינאלי יילדירים אמר אמש כי" הפיגוע התרחש בזמן שטורקיה חווה הצלחות במאבקה בטרור". עוד אמר כי "הממצאים בזירת הפיגוע מראים כי דאעש הוא שעומד מאחורי המתקפה".



0 תגובות